Algemene jaarvergadering op zondag 17 december 2023.

We naderen weer het einde van het jaar, waarbij we graag samen met jullie de balans wensten op te maken van het voorbije werkjaar. Dit gebeurde  ter gelegenheid van onze Algemene jaarvergadering. Als bijkomende activiteit werd besloten het kerstconcert in Wiemesmeer bij te wonen. Wij werden aangenaam verrast door het piekfijne optreden van het koor met onze leden Edith en Etienne. Bovendien bracht de harpiste een schitterende vertolking van "Baroque Flamenco". Wij waanden ons even aan het hof van Marie-Antoinette, echtgenote van Lodewijk XVI.  We werden vergast op "un mariage parfait " van de barokmuziek en de flamenco.
Nadien werden wij verwacht in het M-Hotel te Genk, waar we na een korte briefing een gerecht naar keuze konden nuttigen in het restaurant Molenvijver.
Een 25-tal aanwezigen - clubleden en genodigden van andere clubs -  genoten van een heel geslaagde eindejaarsactiviteit.

Hierbij enkele sfeerbeelden. Klik op de eerste foto om een groter formaat te bekomen.

1. Kerstconcert door koor Kgz Heidegalm.
  2. Kerstconcert met Edith en Etienne.
  3. Fijne eindejaarsfeesten toegewenst aan iedereen.
  4. Oude bekenden en de gewaardeerde aanwezigheid van F.F. Leuven.